KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
W związku z wejściem w życie z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej „RODO”, opubl. w Dz. Urz. UE L 119/1 z 4 maja 2016 r.), informujemy, że: CZYTAJ WIĘCEJ
INFORMACJA
Na podstawie Ustawy z dnia 01 lipca 2011 roku o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2011r. poz. 391), z dniem 01 lipca 2013 roku zaczną obowiązywać nowe zasady odbioru odpadów.
Obowiązek podpisania umowy z firmą wywozową przejmie Gmina Ząbkowice Śląskie, natomiast właściciele nieruchomości będą mieli obowiązek uiszczania opłat za odbiór nieczystości komunalnych na rzecz gminy.
W związku z powyższym umowy zawarte z Zakładem Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. przy ul. Dalekiej 2 w Ząbkowicach Śląskich, przestaną obowiązywać.
Dlatego też powyższe pismo stanowi wypowiedzenie dotychczasowej umowy na wywóz nieczystości zawartej ze Spółką, ze skutkiem od dnia 01 lipca 2013 roku.
Za dotychczasową współpracę z góry dziękujemy.
Z poważaniem
PREZES ZARZĄDU
Waldemar Markiewicz